Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



administratief logistiek bediende


Functie

Als administratief logistiek bediende bied je de nodige ondersteuning aan, aan de balie van de logistieke dienst. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het verwerken van administratieve dossiers.

  • Je bereidt de laadorders voor in het ERP pakket en volgt deze ook verder op
  • Daarnaast volg je de afhandelingen concreet op
  • Je verzet administratief werk voor de teamleaders en de logistiek manager
  • Binnenkomende e-mails worden door jou verwerkt
  • Planningen van onder andere leveringen en interne taakverdeling worden door jou gemaakt
  • Je onderhoudt het contact met interne afdelingen maar ook met externe zoals transportbedrijven
  • Zowel interne als externe leveranciers ontvang je en je verwerkt hun documenten
  • Je voorziet collega's van een bepaalde afdeling van werkkledij en volgt de stock op
  • Bij ploegwissel zorg je voor een duidelijke en vlotte overdracht
  • Je rapporteert aan de teamleaders expeditie

Bedrijfsprofiel:

Deze internationale onderneming is producent van diepgevroren aardappelproducten. Het bedrijf groeide in ruim 30 jaar van een lokale speler naar een wereldspeler met 4 vestigingen. Intussen werken meer dan 200 medewerkers mee aan dit succesverhaal.

Waarom jij je ongetwijfeld goed voelt in dit bedrijf? Het bedrijf wordt gedragen door een hechte familie van jonge, ambitieuze ondernemers met internationale allure. Toch behouden ze hun persoonlijke, familiale aanpak waarbij de medewerkers steeds op nummer 1 komen. Heb je een geniaal idee, zit je met iets of wil je gewoon vertellen over het voorbije weekend? In dit bedrijf wordt eerlijkheid erg gewaardeerd.

Smul jij binnenkort ook van hun heerlijke frietjes, krakende kroketjes of zelfs zoete aardappelfrietjes? Wij zetten alvast een potje mayonaise (of toch liever ketchup?) klaar!

Jouw profiel

  • Het Nederlands heb je perfect onder de knie, zowel spreken, schrijven als lezen. Daarnaast heb je ook een goede basis Frans en Engels.
  • Initiatief nemen, dat is echt iets wat in je zit, wanneer je een probleem hebt gespot zoek je hiervoor meteen een oplossing
  • Administratief sta je sterk en je bent stipt in opvolging
  • Werken met een computer en interne programma's aanleren, dat is voor jou geen probleem, je hebt ook al een goede kennis van het MS Office pakket
  • Je bruist van enthousiasme en bent erg gedreven , dat maakt van jou een echte top-collega en een vlotte contactpersoon

Ervaring in supply chain is een troef, maar geen must

  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

  • Voltijdse job
  • Twee ploegen (5u-13u/13u-21u)
  • Mooie verloning
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (€8), hospitalisatieverzekering (bij vast contract)...
  • Uitdagende functie boordevol ruimte voor eigen initiatief
  • Sterk groeiend familiebedrijf
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Team van collega's die voor je klaarstaan
  • Mogelijkheid om intern producten aan te kopen aan een lage prijs

Solliciteren